Heeft u een klacht?

 

ThuisHulp Breda doet haar best jou goede zorg te verlenen. Daarbij zijn wij ons ervan bewust dat iedereen zijn of haar eigen ideeën, verwachtingen en wensen heeft. Alle medewerkers van ThuisHulp Breda werken dan ook met de grootste zorgvuldigheid en houden rekening met jouw wensen en verwachtingen. Toch kan het gebeuren dat je niet helemaal tevreden bent over bijvoorbeeld over de zorg- of dienstverlening, over de contacten met onze medewerker of over de organisatie van de zorg. Als dat zo is, horen wij dat heel graag! We zoeken samen met jou naar een oplossing of verbetering. Want wij vinden het belangrijk dat jij tevreden bent. Bovendien kunnen we met jouw feedback mogelijk onze dienstverlening verbeteren en de kwaliteit van onze zorg verhogen. En dat doen wij heel graag! Wij zetten hieronder op een rijtje wat je kunt doen als je niet tevreden bent.

PRAAT OVER JE KLACHT!
Als je niet tevreden bent over de dienstverlening van ThuisHulp Breda, kun je daarover praten met je zorgcoördinator. Hij of zij kan dan beter rekening houden met jouw wensen en kan samen met je zoeken naar een oplossing. Soms zorgt een gesprek niet voor de oplossing.
Misschien vind je het lastig de zorgcoördinator direct aan te spreken. Je kunt dan ook de manager thuiszorg persoonlijk, telefonisch of schriftelijk benaderen. Deze zal dan samen met jou proberen een oplossing te vinden voor je klacht. Natuurlijk kun je ook meteen contact opnemen met klachtenfunctionaris Nico Mathijssen op telefoonnummer 076 – 82 00 355.
Je kunt tevens contact opnemen met de onafhankelijke klachtencommissie waarbij ThuisHulp Breda is aangesloten. Het adres staat onderaan deze pagina.

NIET TEVREDEN
Als je niet tevreden bent met de afhandeling van je klacht, kun je contact opnemen met de onafhankelijke klachtencommissie waarbij ThuisHulp Breda aangesloten is. De klachtenregeling is toegevoegd, onderaan deze pagina. Je vindt hier mee informatie over in de algemene leveringsvoorwaarden zorg zonder verblijf in je zorgdossier.

Mailen kan naar info@thuishulpbreda.nl. Schrijf je liever? Stuur je brief dan naar
ThuisHulp Breda
t.a.v. Nico Mathijssen
Ettensebaan 27
4813 AH Breda

Vermeld de volgende gegevens bij de klacht:

Voornaam
Achternaam
Adres
Postcode
Woonplaats
Telefoonnummer
Eventueel e-mailadres
Omschrijving van de klacht

Vermeld in de brief of je wilt dat de zorgcoördinator contact met je opneemt voor een gesprek, of dat de klachtenfunctionaris dat doet. Het voordeel van een brief is dat de zorgcoördinator of klachtenfunctionaris al op de hoogte is van de inhoud van jouw klacht. Eventueel wordt de betreffende medewerker betrokken bij het zoeken naar een oplossing.

Contact
ThuisHulp Breda
Ettensebaan 27
4813 AH Breda
076 – 525 15 15
info@thuishulpbreda.nl
www.thuishulpbreda.nl

Heb je vragen?

Neem dan contact op.

Tel: 076 – 8200 355

Ettensebaan 27
4813 AH Breda
info@thuishulpbreda.nl

Nieuwsbrief

Blijf nu op de hoogte van al ons nieuws!

Volg ons op social media: