Onze klachtenregeling
Voel u vrij om erover te praten
Bent u niet tevreden?
ThuisHulp Breda doet haar best om goede zorg te verlenen. Daarbij zijn wij ons ervan bewust dat iedereen zijn of haar eigen ideeën, verwachtingen en wensen heeft. Onze collega’s werken dan ook met de grootste zorgvuldigheid en houden rekening met uw wensen en verwachtingen. Toch kan het gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent. Als dat zo is, horen wij dat heel graag! Met uw feedback kunnen we mogelijk onze dienstverlening verbeteren en de kwaliteit van onze ondersteuning verhogen.
Geef uw verbeterpunt aan ons door
Als u niet tevreden bent over onze ThuisHulp dan horen wij dat uiteraard graag. Bespreek uw signaal rechtstreeks met uw zorgcoördinator. Door het bespreekbaar te maken kunnen we samen proberen om een oplossing te vinden. Vind u het fijner om uw verbeterpunt met ons kantoor te delen dat kan ook.
Bel, mail of stuur ons een brief:
ThuisHulp Breda
Ettensebaan 25-A
4813 AH Breda
088 560 2000
info@thuishulpbreda.tijdelijke-url.nl
Onafhankelijke klachtencommissie
Het is ook mogelijk om contact op te nemen met de onafhankelijke klachtencommissie, waarbij ThuisHulp Breda aangesloten is. Meer informatie vindt u in het klachtenregeling hieronder.