Geschiedenis

Het ontstaan van ThuisHulp Breda

Werkplezier. Dat was wat Nico Mathijssen en Lisanne de Laat voor ogen hadden toen ze in 2018 begonnen met ThuisHulp Breda. Het tweetal wilde een organisatie op poten zetten die niet alleen goed is voor haar cliënten, maar ook voor haar medewerkers. Want je veel tijd door op je werkplek, dus het moet er vooral leuk zijn.
Waar Nico en Lisanne met tweeën startten, heeft ThuisHulp Breda een enorme groeisport gemaakt en telt het bedrijf inmiddels 150 medewerkers. Deze groei overtrof alle verwachtingen van het tweetal. Het doel was tijdens het eerste jaar 100 cliënten op een goede manier te helpen. Dat doel is ruimschoots behaald.
Lisanne en Nico zijn blij met het vertrouwen van vier investeerders die ThuisHulp Breda mede mogelijk maakten: Ruud Sterkens en Philip van den Berg van Mediplus en Rob en Bart Prins van Thuiszorg DAT. Mede dankzij hen staat ThuisHulp Breda waar zij nu staat.

Klanttevredenheid

Klacht?

ThuisHulp Breda doet haar best jou goede zorg te verlenen. Daarbij zijn wij ons ervan bewust dat iedereen zijn of haar eigen ideeën, verwachtingen en wensen heeft. Alle medewerkers van ThuisHulp Breda werken dan ook met de grootste zorgvuldigheid en houden rekening met jouw wensen en verwachtingen. Toch kan het gebeuren dat je niet helemaal tevreden bent over bijvoorbeeld over de zorg- of dienstverlening, over de contacten met onze medewerker of over de organisatie van de zorg. Als dat zo is, horen wij dat heel graag! We zoeken samen met jou naar een oplossing of verbetering. Want wij vinden het belangrijk dat jij tevreden bent. Bovendien kunnen we met jouw feedback mogelijk onze dienstverlening verbeteren en de kwaliteit van onze zorg verhogen. En dat doen wij heel graag!
Wij zetten hieronder op een rijtje wat je kunt doen als je niet tevreden bent.

Hoe we te werk gaan?

De WMO regelt hulp en ondersteuning voor de inwoners van Breda. Dit met als doel dat jij zo lang mogelijk zelfstandig thuis kunt wonen. De ondersteuning van ThuisHulp Breda wordt in veruit de meeste gevallen gefinancierd vanuit de WMO.

Via het netwerk Zorg voor Elkaar Breda kun je een indicatie aanvragen voor huishoudelijke ondersteuning van ThuisHulp Breda. Voor meer informatie kun je bellen naar telefoonnummer 076 – 525 15 15. Je kunt ook informatie vinden op de website: www.zorgvoorelkaarbreda.nl. 

Scholing

Zorgvragen worden steeds complexer. Daar hoort extra expertise bij waarin de thuishulpen worden geschoold. De medewerkers van ThuisHulp Breda kijken dan ook verder dan alleen de huishoudelijke ondersteuning die zij uitvoeren. Zij hebben de belangrijke opdracht cliënten te observeren en problemen te signaleren. En als het nodig is wordt de zorgcoördinator ingeschakeld. De thuishulp en zorgcoördinatoren overleggen samen wat verder nodig is.

De zorgproblematiek in ons land is groot. ThuisHulp Breda kan die problemen niet oplossen, maar probeert de zorg wel een stukje leuker te maken.

“Wat goede zorg voor ons inhoudt? Simpel: kwalitatief goede huishoudelijke ondersteuning bieden. En ons aan de gemaakt afspraken houden.”

– Operationeel manager Nico – 

Heb je vragen?

Neem dan contact op.

Tel: 076 – 8200 355

Ettensebaan 27
4813 AH Breda
info@thuishulpbreda.nl

Nieuwsbrief

Blijf nu op de hoogte van al ons nieuws!

Volg ons op social media: