De persoon staat bij ons
op de eerste plaats

Voel je vrij om erover te praten

Heeft u een klacht?

ThuisHulp Breda doet haar best om goede zorg te verlenen. Daarbij zijn wij ons ervan bewust dat iedereen zijn of haar eigen ideeën, verwachtingen en wensen heeft. Alle medewerkers van ThuisHulp Breda werken dan ook met de grootste zorgvuldigheid en houden rekening met uw wensen en verwachtingen. Toch kan het gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent over bijvoorbeeld over de zorg- of dienstverlening, over de contacten met onze medewerker of over de organisatie van de zorg. Als dat zo is, horen wij dat heel graag! We zoeken samen met u naar een oplossing of verbetering. Want wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent. Bovendien kunnen we met uw feedback mogelijk onze dienstverlening verbeteren en de kwaliteit van onze zorg verhogen. En dat doen wij heel graag! Wij zetten hieronder op een rijtje wat u kunt doen als u niet tevreden bent.

Klacht over huishoudelijk hulp?

Als u niet tevreden bent over de dienstverlening van ThuisHulp Breda, kunt u daarover praten met uw zorgcoördinator. Hij of zij kan dan beter rekening houden met uw wensen en kan samen met u zoeken naar een oplossing. 

Misschien vindt u het lastig de zorgcoördinator direct aan te spreken. U kunt dan ook ons kantoor benaderen. Zij zullen dan samen met u proberen een oplossing te vinden voor uw klacht. U kunt ons telefonisch bereiken via: 076 – 8200355, of mailen naar info@thuishulpbreda.nl

Het is ook mogelijk een brief te sturen naar:

ThuisHulp Breda 
Neerloopweg 25
4814 RS Breda

Contactgegevens

ThuisHulp Breda
Neerloopweg 25
4814 RS Breda
076 – 820 03 55
info@thuishulpbreda.nl
www.thuishulpbreda.nl

Onafhankelijke klachtencommissie

U kunt ook contact opnemen met de onafhankelijke klachtencommissie waarbij ThuisHulp Breda aangesloten is. Zie de klachtenregeling voor meer informatie.

Vermeld de volgende gegevens bij de klacht​

Voornaam
Achternaam
Adres
Postcode
Woonplaats
Telefoonnummer
Eventueel e-mailadres
Omschrijving van de klacht