We doen het met z'n allen

Team huishoudelijke hulp

Maak kennis

Nico Mathijssen

Operationeel manager

Ik ben als operationeel manager verantwoordelijk voor de totale operatie, draai mee in ons managementteam en onderhoud contacten binnen het (zorg) netwerk.

Na bij meerdere zorginstellingen te hebben gewerkt, heb ik in 2018 besloten alle kennis samen te bundelen en met Lisanne samen het avontuur bij ThuisHulp Breda aan te gaan. De voldoening en energie die we hiervoor terugkrijgen, is waarom we aan dit avontuur zijn begonnen. Ik wil iedere dag met dit team zo goed mogelijk zorgen voor onze collega thuishulpen en cliënten. Belangrijkste motto: ”Samen werken, samen succesvol.”

Lisanne de Laat

Kwaliteitscoördinator

Samen met Nico ben ik begonnen bij ThuisHulp Breda. Een avontuur met de nodige uitdagingen en ontzettend veel leermomenten.

De eerste jaren bij ThuisHulp Breda heb ik me als zorgcoördinator vooral bezig gehouden met het regelen van de juiste ondersteuning bij cliënten thuis. Dat hield kortgezegd het volgende in: het doen van intakegesprekken, het maken van planningen voor onze collega thuishulpen, contact onderhouden met het (zorg) netwerk.

Sinds 2021 ben ik vooral op de achtergrond bezig met kwaliteit, processen en het verder bouwen aan ThuisHulp Breda. Daarnaast ondersteun ik natuurlijk de zorgcoördinatoren en maak ik deel uit van het managementteam.

Ik vind het heel mooi om onze thuishulpen in het zonnetje te zetten en hen te laten beseffen dat zij ontzettend mooi en belangrijk werk doen.

Als team willen wij het best haalbare doen voor onze cliënten en collega’s en proberen we altijd een stapje extra te zetten.  

Boy van Haperen

HR en Salarisadministratie​

Sinds eind augustus 2021 ben ik werkzaam bij ThuisHulp Breda en ben ik verantwoordelijk voor de HR en salarisadministratie. Sinds begin 2022 ben ik ook onderdeel van het managementteam.

Vanaf de eerste dag voelt het werken voor ThuisHulp Breda heel vertrouwd en merk je dat iedereen graag een stapje extra zet om alles zo goed mogelijk voor elkaar te krijgen. We doen het dus ook echt samen! In deze jonge dynamische organisatie is er veel ruimte en vrijheid om jezelf te ontwikkelen en projecten op te pakken wat ik dan ook graag doe. Daarnaast geeft het werken voor een zorgorganisatie waarbij je ook nog eens veel waardering krijgt veel voldoening.

In de organisatie hangt ook een fijne informele sfeer waar iedereen zich heel flexibel opstelt. Ik ga dan ook elke keer met plezier naar mijn werk!

Myrthe Panis

Project- & Zorgcoördinator

Sinds april 2021 werk ik met veel passie en plezier bij Thuishulp Breda. Ik ben begonnen in de functie als veelzijdige zorgcoördinator. Sinds medio 2022 ben ik ook onderdeel van het managementteam. Mijn persoonlijke ontwikkeling heeft ervoor gezorgd dat ik vanaf 2023 in een nieuwe functie treed als proces coördinator. Ik zal daarnaast verantwoordelijk blijven als zorgcoördinator voor Pim Senior. 

Elke dag ga ik met veel enthousiasme naar mijn werk. Het is een feestje om voor Thuishulp Breda te werken. Het vertrouwen, ruimte voor ontwikkeling en toekomst gericht denken in het belang van de organisatie geven mij ontzettend veel positieve energie!

Het is bijzonder om te zien en te voelen dat we allen hetzelfde doel voor ogen hebben en we hier samen succesvol in zijn en blijven! 

Ik ben dan ook trots dat ik onderdeel mag uitmaken van zo’n hartverwarmende organisatie! 

Team: Pim Senior

Kim Kooremans

Zorgcoördinator​

Sinds september 2022 ben ik als zorgcoördinator werkzaam bij ThuisHulp Breda. Hiervoor heb ik jarenlang als leidinggevende in de retail gewerkt. Hierna ben ik bij ThuisHulp Breda terecht gekomen en heb ik 14 maanden bij het prachtige PIM Senior met veel plezier mogen werken. Hier ben ik voor het eerst echt in aanraking gekomen met de zorg en dat blijkt echt bij mij te passen. Mensen omschrijven mij als empathisch, sociaal en enthousiast. Die kenmerken probeer ik zo veel mogelijk toe te passen in de functie als zorgcoördinator. Extra leuk is dat ik ook de mogelijkheid krijg om mijn passie voor fotografie te gebruiken binnen ThuisHulp Breda.

Mijn toegevoegde waarde is dat ik mensen kan verbinden en een goede luisteraar ben. Ondanks dat ik pas in deze rol werkzaam ben kan ik zeggen dat ik in een warm bad terecht ben gekomen met fantastische collega’s die het beste in mij naar boven halen.

Wijkteams: Brabant Park/Heusdenhout/Hoge Vucht/Teteringen

Suzanne de Kort

Zorgcoördinator

Sinds September 2022 ben ik werkzaam binnen ThuisHulp Breda als zorgcoördinator. Hiervoor heb ik heel wat jaren in de Retail gewerkt. Omdat ik in mijn werk graag iets voor anderen wil betekenen, mensen wil helpen om langer zelfstandig in een schone leefbare woning te laten wonen en ik graag met mensen in contact ben, ben ik terecht gekomen bij ThuisHulp Breda.

Ik ben verantwoordelijk voor de wijken Prinsenbeek en Haagse Beemden. In mijn functie als zorgcoördinator horen veel verschillende taken, zoals bv planningen maken, op huisbezoek bij nieuwe cliënten gaan en gesprekken met medewerkers voeren. Dit zorgt ervoor dat elke dag weer anders verloopt en het werk heel afwisselend is. Contact met cliënten en medewerkers en voor hun het beste te kunnen regelen zijn voor mij taken die mij voldoening geven. Samen zorgen we voor onze cliënten.

Wijkteams: 
Haagse Beemden/Prinsenbeek

Sharon kempff

Zorgcoördinator​​

In 2019 ben ik naast mijn studie als thuishulp begonnen bij ThuisHulp Breda. Ik ben hierna vrij snel als planner aan de slag gegaan. Een mooie combinatie van het regelen van hulp voor cliënten en het contact hebben met medewerkers.

 

Nu ben ik weer doorgegroeid en ben ik zorgcoördinator. Nu kan ik nog meer bijdragen voor de cliënten en heb ik meer persoonlijk contact. Deze combifunctie vind ik héél leuk!

Wijkteams:
Haagpoort/Tuinzigt/ Westerpark/Heuvel/ Princenhage/Boeimeer/Ruitersbos/Zandberg

Didy de Jongh

Zorgcoördinator​​

Ik ben het jaar 2022 begonnen met een nieuwe start. Als zorgcoördinator te werk gaan bij ThuisHulp Breda. Ik houd me voornamelijk bezig met de medewerkers van drie verschillende wijkteams. Met als doel dat de huishoudelijke ondersteuning voor de cliënten goed verloopt. Verder voer ik functionering- en evaluatiegesprekken, ga ik bij nieuwe cliënten op huisbezoek, heb ik contact met de WMO vanuit Gemeente Breda over de cliënten en ben ik binnen ThuisHulp Breda betrokken bij het recruitmentproces, waarbij ik mogelijk nieuwe thuishulpen ontmoet.

Ik kom uit de zorg en evenementenbranche en door deze functie kwam ik er al snel achter dat dit dé perfecte combinatie is. Hierdoor zat ik al snel op mijn plek. Tenslotte krijg ik energie van de afwisseling en uitdagingen die ik meemaak in deze functie, wat zorgt voor meer zelfontwikkeling.

Wijkteams: Centrum/Belcrum/Bavel/Ulvenhout/ Blauwe Kei/Overakker/ Ypelaar/Ginneken