We doen het met z'n allen
Team huishoudelijke hulp
Maak kennis

Nico Mathijssen
Operationeel manager
Mijn functie zegt het al: ik ben verantwoordelijk voor de totale operatie. Dit houdt in dat ik onderdeel ben van het managementteam en contacten leg en onderhoud in het (zorg)netwerk.
NIEUW AVONTUUR
Na werkzaam te zijn geweest bij meerdere zorginstellingen, besloot ik in 2018 mijn opgedane kennis te bundelen met de expertise van Lisanne. Samen gingen we een nieuw avontuur aan: ThuisHulp Breda. Wat ik van dit avontuur vind? Ik krijg er elke dag energie van en het geeft me veel voldoening. Met ons kundige team wil Ik elke dag zo goed mogelijk zorgen voor onze collega-thuishulpen én cliënten. Mijn motto: ‘Samen werken, samen succesvol.’

Lisanne de Laat
Kwaliteitscoördinator
In 2018 begon ik startte ik samen met Nico ThuisHulp Breda op. Een avontuur met de nodige uitdagingen en ontzettend veel leermomenten. De eerste jaren hield ik me als zorgcoördinator vooral bezig met het organiseren van de juiste ondersteuning van cliënten. Ik voerde onder meer intakegesprekken, maakte planningen voor collega-thuishulpen en onderhield contact met het formele en informele netwerk van cliënten.
ACHTERGROND
Vanaf 2021 houd ik me op de achtergrond bezig met kwaliteit, processen en het verder bouwen aan ThuisHulp Breda. Daarnaast ondersteun ik met veel plezier de zorgcoördinatoren en maak ik deel uit van het managementteam.
Ik vind het van belang onze thuishulpen in het zonnetje te zetten en hen te laten weten dat zij ontzettend mooi en belangrijk werk doen.
Als team doen wij wat we kunnen voor cliënten en collega’s. Dat betekent dat we nét dat stapje extra zetten.

Boy van Haperen
HR en Salarisadministratie
In augustus 2021 startte ik bij ThuisHulp Breda, waar ik verantwoordelijk ben voor de HR en salarisadministratie. Sinds begin 2022 ben ik ook onderdeel van het managementteam. Werken bij ThuisHulp Breda voelt vanaf dag één heel vertrouwd. Iedereen zet nét dat stapje extra om alles zo goed mogelijk voor elkaar te krijgen. We doen het dus ook echt samen!
RUIMTE VOOR ONTWIKKELING
In deze jonge, dynamische organisatie is veel ruimte en vrijheid voor ontwikkeling en het oppakken van projecten. Dit doe ik graag. Daarnaast geeft het werken voor deze zorgaanbieder, waarbij ik veel waardering krijgt, veel voldoening.
Er hangt bij ThuisHulp Breda een fijne, informele sfeer en iedereen stelt zich heel flexibel op. Ik ga elke dag met plezier naar mijn werk!

Myrthe Panis
Project- & Zorgcoördinator
Sinds april 2021 werk ik met veel plezier bij Thuishulp Breda. Ik startte als zorgcoördinator en ben sinds medio 2022 ook onderdeel van het managementteam. Mijn persoonlijke ontwikkeling voert me nog verder. In 2023 begin ik als procescoördinator. Ik blijf daarnaast zorgcoördinator voor zusterorganisatie Pim Senior.
TROTS
Elke dag ga ik vol enthousiasme naar mijn werk. Het is een feestje om voor Thuishulp Breda te werken. Het vertrouwen, de ruimte voor ontwikkeling en het, in het belang van de organisatie, toekomstgericht denken geven mij ontzettend veel positieve energie.
Ik vind het bijzonder te zien en te voelen dat we allemaal hetzelfde doel voor ogen hebben en daar keihard samen voor gaan! Ik ben dan ook trots dat ik onderdeel mag uitmaken van deze hartverwarmende organisatie.
Team: Pim Senior

Kim Kooremans
Zorgcoördinator
In september 2022 startte ik als zorgcoördinator bij ThuisHulp Breda. Hiervoor heb ik jarenlang als leidinggevende in de retail gewerkt.
Voor ThuisHulp Breda heb ik 14 maanden met plezier bij Pim Senior gewerkt. Hier kwam ik voor het eerst in aanraking met de zorg en dat blijkt echt bij mij te passen. Mensen omschrijven mij als empathisch, sociaal en enthousiast. Die kenmerken probeer ik zo veel mogelijk in te zetten in mijn baan als zorgcoördinator. Extra leuk is dat ik ook de mogelijkheid krijg om mijn liefde voor fotografie te gebruiken binnen ThuisHulp Breda.
WARM BAD
Mijn toegevoegde waarde? Ik kan mensen verbinden en ben een goede luisteraar. Hoewel ik pas korte tijd werkzaam ben bij deze organisatie, kan ik zeggen dat ik bij ThuisHulp Breda in een warm bad terecht ben gekomen. Ik werk met fantastische collega’s die het beste in mij naar boven halen.
Wijkteams: Brabant Park/Heusdenhout/Hoge Vucht/Teteringen

Suzanne de Kort
Zorgcoördinator
Vanaf september 2022 ben ik als zorgcoördinator werkzaam bij ThuisHulp Breda. Hiervoor heb ik heel wat jaren in de retail gewerkt. Ik beteken graag wat voor anderen en ben graag met mensen, zowel cliënten als collega’s, in contact. ThuisHulp Breda past als werkgever prima bij mij.
AFWISSELING
Ik vervul als zorgcoördinator veel verschillende taken, zoals het maken van planningen, het doen van huisbezoeken bij nieuwe cliënten en het voeren van gesprekken met medewerkers. Deze afwisseling zorgt ervoor dat elke dag anders verloopt. En dat maakt me blij.
Wijkteams: Haagse Beemden/Prinsenbeek

Sharon kempff
Zorgcoördinator
In 2019 ben ik als thuishulp begonnen bij ThuisHulp Breda. Dit deed ik naast mijn studie. Kort daarna startte ik als planner: een mooie combinatie van het regelen van hulp voor cliënten en het hebben van contact met medewerkers.
COMBIFUNCTIE
Inmiddels heb ik me nog verder ontwikkeld en werk ik als zorgcoördinator. In deze functie kan ik nog meer bijdragen aan goede zorg voor cliënten en heb ik meer persoonlijk contact. Deze combifunctie vind ik héél leuk!
Wijkteams: Haagpoort/Tuinzigt/ Westerpark/Heuvel/ Princenhage/Boeimeer/Ruitersbos/Zandberg

Didy de Jongh
Zorgcoördinator
In 2022 maakte ik een nieuwe start bij ThuisHulp Breda. Ik werk als zorgcoördinator en houd me voornamelijk bezig met de thuishulpen van drie verschillende wijkteams. Het doel? Ervoor zorgen dat de huishoudelijke ondersteuning van cliënten goed verloopt. Daarnaast voer ik functionerings- en evaluatiegesprekken en ga ik bij nieuwe cliënten op huisbezoek. Ook heb ik contact met de WMO vanuit Gemeente Breda én ben ik binnen ThuisHulp Breda betrokken bij het recruitmentproces, waarbij ik potentiële nieuwe thuishulpen ontmoet.
THUISVOELEN
Ik ken de zorg én evenementenbranche en dankzij de functie zorgcoördinator kwam ik er al snel achter dat dit dé perfecte combinatie is. Hierdoor voelde ik me al snel thuis bij ThuisHulp Breda. En wat niet onbelangrijk is: ik krijg energie van de afwisseling en uitdagingen die ik tegenkom in deze functie. Ik krijg hier alle ruimte me te ontwikkelen.
Wijkteams: Bavel/Ulvenhout/ Blauwe Kei/Overakker/ Ypelaar/Ginneken

Lisa van Oers
Zorgcoördinator
Hoewel ThuisHulp Breda voor mij een nieuwe organisatie is, is het werken in een zorgorganisatie níet nieuw voor mij. Tijdens mij studie werkte ik namelijk met veel plezier als thuishulp. Ik heb dit als heel dankbaar ervaren. Toch koos ik voor een leidinggevende functie binnen de retail.
Maar sinds 1december 2022 werk ik bij ThuisHulp Breda als zorgcoördinator. En ook in deze functie ervaar ik veel dankbaarheid. Dit werk voelt dan ook als thuiskomen. Bekenden omschrijven mij als sociaal. Ik vind het belangrijk om met cliënten en thuishulpen in contact te zijn en te weten hoe het met hen gaat.
BEDRIJFSPROCESSEN
Wat ik verder erg fijn vind, is dat ik bij ThuisHulp Breda mag meedenken over bedrijfsprocessen. Ook is er veel ruimte voor ontwikkeling. Iedere dag ga ik met enthousiasme naar mijn werk en ben ik benieuwd wat de dag mij gaat brengen. Elke dag is anders en dat maakt mijn werk leuk en uitdagend.
Wijkteams: Centrum/Belcrum/Boeimeer/Ruitersbos/Zandberg/Sportpark