Ons team

Maak kennis met ons team

ThuisHulp Breda staat voor hulp op jouw manier. Dat vinden we heel belangrijk.
Om hiervoor te zorgen, hebben wij een team vol professionele medewerkers.

Wij zijn het kantoorteam van ThuisHulp Breda. Wij werken wijkgericht, dat wil zeggen dat iedere wijk zijn eigen team van thuishulpen heeft. Hierdoor leren de thuishulpen elkaar kennen, maar leren ze ook steeds beter de wijk kennen. Iedere wijk heeft zijn eigen zorgcoördinator, waardoor er makkelijk geschakeld kan worden met het (zorg)netwerk van de betreffende wijk.

Daarnaast kijken we naar de zelfredzaamheid van cliënten en proberen we waar mogelijk dit te stimuleren. Onze collega thuishulpen observeren en signaleren bij onze cliënten en geven bijzonderheden door aan hun zorgcoördinator.

Wat vinden we verder belangrijk? Met plezier samenwerken met onze collega’s en het netwerk. We zetten dan ook graag binnen onze mogelijkheden een stapje extra voor onze colleg’s en cliënten.

Nico Mathijssen

Operationeel manager

Ik ben als operationeel manager verantwoordelijk voor de totale operatie en onderhoud contacten binnen het (zorg) netwerk. Ik wil iedere dag met dit team zo goed mogelijk zorgen voor onze collega thuishulpen en cliënten.
Na bij meerdere zorginstellingen te hebben gewerkt, heb ik in 2018 besloten alle kennis samen te bundelen en met Lisanne samen het avontuur bij ThuisHulp Breda aan te gaan. De voldoening en energie die we hiervoor terugkrijgen, is waarom we aan dit avontuur zijn begonnen. Belangrijkste motto:”Samen werken, samen succesvol.”

Lisanne de Laat

Zorg- en kwaliteitscoördinator

Samen met Nico ben ik begonnen met ThuisHulp Breda. Ik werk graag vanuit vertrouwen met collega’s samen en ik wil het best haalbare doen voor cliënten en collega’s.

Binnen ThuisHulp Breda houd ik me bezig met kwaliteit, diverse processen en het helpen van mijn collega zorgcoördinatoren. Ik ga graag op huisbezoek bij cliënten, maar ook met collega thuishulpen ga ik graag in gesprek. Dus van alles wat, waardoor geen één dag hetzelfde is.

Sharon Kempff

Planner / Zorgcoördinator

In 2019 ben ik naast mijn studie als thuishulp begonnen bij ThuisHulp Breda. Ik ben hierna vrij snel als planner aan de slag gegaan. Een mooie combinatie van het regelen van hulp voor cliënten en het contact hebben met medewerkers.

Nu ben ik weer doorgegroeid en ben ik zorgcoördinator. Nu kan ik nog meer bijdragen voor de cliënten en heb ik meer persoonlijk contact. Deze combifunctie vind ik héél leuk!

Wijkteams:
Haagpoort / Tuinzigt / Westerpark
Heuvel / Princenhage
Boeimeer / Ruitersbos / Zandberg

Myrthe Panis

Zorgcoördinator

Sinds april 2021 ben ik als zorgcoördinator werkzaam bij ThuisHulp Breda. Hiervoor heb ik als hotel assistent gewerkt bij een zorghotel. Hier voelde (of merkte) ik mijn affinitiet met de zorg.

In mijn rol als zorgcoördinator kan ik het verschil maken voor een ander en daar haal ik veel voldoening uit. Daarnaast heb ik een ondersteunende functie op het gebied van HR zaken.

Wijkteams:
Centrum / Belcrum
Prinsenbeek

Linsey van Iersel

Zorgcoördinator

Sinds maart 2021 werk ik als zorgcoördinator bij ThuisHulp Breda. De voorgaande jaren heb ik in het buitenland gewoond, o.a. een paar maanden in Griekenland om hier te werken als vrijwilliger op een vluchtelingenkamp.

Een ervaring waardoor ik ben gaan beseffen wat belangrijk is in het leven: zorgen voor elkaar en het beste in elkaar naar boven halen. Vandaar mijn affinitiet met de zorgsector.

Wijkteams:
Bavel / Ulvenhout
Brabantpark / Heusdenhout
Blauwe Kei / IJpelaar

Yara van Hooijdonk

Zorgcoördinator

Sinds augustus 2020 ben ik met veel plezier bij ThuisHulp Breda begonnen als zorgcoördinator. Hiervoor heb ik mooie ervaringen op mogen doen in een verzorgingstehuis voor mensen met dementie. Daarna ben ik 8 jaar werkzaam geweest in een woonvoorziening voor mensen met een lichamelijke en geestelijke beperking.

Samen met mijn collega’s in de wijk wil ik ervoor zorgen dat de cliënten naar onze komst uit kunnen kijken.

Wijkteams: 
Haagse Beemden
Hoge Vught

Boy van Haperen

HR en Salarisadministratie

Sinds eind augustus 2021 ben ik in dienst gekomen bij ThuisHulp Breda en ben ik verantwoordelijk voor de HR en salarisadministratie.

Voorheen was ik werkzaam in het bank- en verzekeringswezen en op een accountantskantoor. Het was dan ook wel een flinke overgang naar ThuisHulp Breda in een jonge dynamische organisatie in de zorg, maar hier heb ik nog geen moment spijt van gehad. Vanaf het begin voelt het heel vertrouwd en merk je dat iedereen graag een stapje extra zet voor elkaar en krijg je ook waardering voor het werk wat je doet.

Geen dag is hier hetzelfde door alle diverse taken en projecten waarbij je ook de vrijheid krijgt om dit zelf op te pakken. Ik ga dan ook elke keer met plezier naar mijn werk!

Didy de Jongh

Zorgcoördinator 

Ik ben het jaar 2022 begonnen met een nieuwe start. Ik ben gaan werken als zorgcoördinator bij ThuisHulp Breda.

Als zorgcoördinator ben ik verantwoordelijk voor de wijken Centrum/Belcrum en Brabantpark/Heusdenhout. Ik houd me voornamelijk bezig met de planning van de thuishulpen, zodat het aan hun wensen voldoet en daarmee ook de hulp bij de huishoudelijke ondersteuning voor de cliënten goed verloopt. Verder voer ik functionering- en evaluatiegesprekken, ga ik bij nieuwe cliënten op huisbezoek, heb ik contact met de WMO vanuit Gemeente Breda en Zorg voor Elkaar Breda over de cliënten en ben ik betrokken bij het recruitmentproces waarbij ik mogelijk nieuwe thuishulpen ontmoet.

Ik kom uit de zorg en evenementenbranche en door deze functie kwam ik er al snel achter dat dit dé perfecte combinatie is. Hierdoor zat ik al snel op mijn plek. Tenslotte krijg ik energie van de afwisseling en uitdagingen die ik meemaak in deze functie, wat zorgt voor meer zelfontwikkeling.

Wijkteams:
Centrum / Belcrum
Brabantpark / Heusdenhout

Heb je vragen?

Neem dan contact op.

Tel: 076 – 8200 355

Ettensebaan 27
4813 AH Breda
info@thuishulpbreda.nl

Nieuwsbrief

Blijf nu op de hoogte van al ons nieuws!

Volg ons op social media: